söndag 4 juli 2010

- 4 Juli klockan 00.33

Hello folket!

Nu sitter jag hära vid datan ute på landet utanför lilla Vingåker,.
Idag så har det varit verkligen kanon väder ute, dock lite för varmt har jag tyckt men ska inte klaga :P
Idag iallafall så tog jag med mig min lillasyster & hennes kompis ut till Vårnäs som är våran ridskola,
och kollade på den stora hopptävlingen. Skönt som bara den att komma iväg & göra något, eftersom jag är sjuk och ska ta det lugnt och sen få hitta på någe med min syster nu när jag hemma,.
Fick även träffa på lite vänner dära ute med, bland annat Jesscia :) trevligt som bara den.

Marina som skulle ha kommit och hälsat på mig idag verkar vara spårtlöst borta :I haha,
nej men har iallafall inte hört någe av henne idag. Så får ta och ringa henne imorgon och kolla :)


Rökbehovet är stort, jag har dock rökt lite lite idag.
Men kan inte skylla på mig för det tycker jag, Det här är rikigt jobbit mer än vad jag trodde att det skulle iallafall & den jälva huvudvärken jag har,.
Men jag ska lyckas nu och det har jag gett mig fan på, hur jobbigt det än är och hur röksugen jag än är sen så ska jag hålla mig.


/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar