tisdag 6 juli 2010

- 6 Juli klockan 12,17

Godmorgon typ,

Idag är jag trött som ett as, eller ja skit seg iallafall.. Vart uppe till en halv 5 inatt eller så, Men roligt igår hade jag iallafall :) Kom in till Vingåker igår mot kvällen, sen senare så kom Joel och hämtade mig så åkte med grabbarna till Kajs stuga och badade basta och drack och umgås :) trevligt som bara den, Blev även bjuden på nakenbad av grabbarna, hahah! Nej men en rolig kväll igår och trevlig (: var länge sen man umgicks med dessa grabbar,.

Nu sitter jag i min säng och segar efter gårkvällen / natten, Joel tjatar på msn att vi ska hitta på någe ;P men tror jag måste återta mina krafter lite iallafall innan jag gör någe,.känns det som iallafall.
Nej ta & fixa iordning mig lite kanske.


Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar