lördag 3 juli 2010

- 4 Juli klockan 09,50


Godmorgon folket!

Nu har jag snart vart vaken i 2 timmar, och jag är såååå himla trött! vart inte alls mycket sömn inatt vill jag lova. Just nu så ligger jag i sängen och slappar lite, tänkte skriva lite hära en snabbis sen vandra ner & duscha och börja fixa med allt som ska hinnas med att göra idag, För att Marina senare ska komma och hälsa på :)

Som sagt natten vart det nästan ingen sömn för mig alls,
svettningar och rastlöshet i hela kroppen. Inge härligt alls om jag får vara ärlig.
Ja jag försöker sluta röka, eller jag ska sluta röka nu! Har försökt många gånger med aldrig lyckas.
Och det är rena helvetet att försöka sluta måste jag få säga & suget & huvudvärken finns hela tiden och påminner än,.
Men jag tänkte inte ge mig, inte denna gång som alltid förut! Plus att det är en stor grej jag slutar röka för som jag ser fram emot att "få" och hemskt gärna vill ha :) Så helvetet jag har nu lär lätt vara värt det sen vill jag lova.


Nu är jag med inne på min andra dag på pecilinen för andra gången för halsfluss,. Känner min redan bättre i halsen och det är skönt som bara den & jag hoppas att dom hära dagarna nu går lite fortare så jag kommer igång på benen snart & orken så jag kan komma ut och träffa / umgås med folk och hitta på saker,
istället för att ligga och sova och känna mig som en död fisk på land som verkligen inte knappt orkar röra sig,. Nu när jag ligger hära i sängen och tänker efter så är det inte härligt någonstans,
Ända sen jag fick mitt sommarlov har jag bara haft otur,
vart sjuk låg på sjukhuset i 3 dagar, var frisk bara någon dag sen sjuk igen & nu ligger hära igen med halsfluss IGEN och pecilin IGEN! och min häst får stå på vila IGEN för jag mår piss! suck.

Nää nu ska jag allt göra lite nytta så dagen kan börja för mig (:

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar