söndag 4 juli 2010

- 4 Juli



Att klockan alltid ska trippa iväg allt för fort när man sitter vid datan,
och svårt som bara den är det att slita sig ifrån den med ;S
Även fast man vet att man borde göra det av andledningar.
Här sitter jag inatt igen och klockan är igentligen på tok för mycket så jag borde stängt av datan för ett tag sen och lagt mig eftersom jag ska upp hal 7 och släppa ut min kära hääst (:
Men här sitter jag vid datan och ja,
tänker att snart så stänger jag av den.

På tal om inget just nu så länktar jag tills jag blivit frisk, så jag kommer ut bland det kära folket hära hemma i Vingåker & kan hitta på saker,
kan sätta igång min älskade häst Nattfari som har fått vila igen eftersom jag är sjuk, Jag saknar Östersund och fölket dära uppe & dig!
Tycker det är skönt att vara lite "fri" från skolan med sommarlov, men ändå vill jag tillbaka upp.

Massa tankar & känslor på samma gång!


Gonatt nu va hörs imorgon, som gott sockertoppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar