söndag 4 juli 2010

- 4 Juli klockan 21,30

Här ligger jag i min säng och slappar som alla kvällar nu när jag är sjuk, eller ja känner mig bättre. Men måste tydligen ta det lugnt några dagar till iallafall.

Idag så vart det stranden med mamma & hennes kompis för att soola och bada :) Och jag gillar´t, dock har jag bränt sönder mig känner jag, men så äre! Tog även med mamma ut på en lite madrass färd förut idag när vi badade, men slutade med att hon puttade omkull mig och min madrass, så ja ;) Men var iallafall skönt att komma ifrån landet lite än att bara gå och dra fötterna efter sig för man inte har någe att göra nu när man är sjuk.

Imorgon så blire att fortsätta arbeta på min bränna tänkte jag, får bara inte bränna sönder mig för mycket,. Sen blire massa annat som står på schemat så klart.

Puss på morgondagen va?, och allt som måste göras suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar