lördag 3 juli 2010

- 3 juli kl 03,04


Hejsan folket!

Var ett jäkla bra tag sen jag skrev hära måste jag säga, och funderar på att börja skriva igen.

Just nu så sitter jag i sängen ute på landet i kära lilla Vingåker, och kan inte sova. Fast jag vet att jag ska upp halv 7 imorgon bitti och har 10000 saker jag ska göra imorgon och kanske borde sova, men sitter hära och dunkar muusik och slåss med alla jälva mygg som finns här nere :O blir toookig.

Nu har jag varit hemma ett tag, och jag saknar Östersund som bara den och allt folk dära uppe! Skulle jöe ha åkt upp på söndag, tåget skulle rulla kl 14,00 dit upp, men nejdå då ska jag så klart gå och dra på mig halsfluss igen. Så nu kommer jag inte iväg =/ tråkig som bara den, menmen får åka upp senare när jag blivit bättre :)

Har hur mycket som helst att skriva för har hänt så mycket sen jag skrev sist, och dom veckorna jag har varit hemma men jag orkar verkligen inte skriva mera just nu.

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar