onsdag 24 mars 2010

- Onsdag klockan 23.40



Hello folket!
Som sagt så har jag legat sjuk hela veckan eller ja måndag tills idag, är inte helt återställd men halsont & febern börjar ge sig, Så imorgon bitti så blir det att fara till praktiken :) Skönt som bara den, än att bara ligga inne hela dagarna vilket är så jälva tråkigt. Idag om jag ska vara helt ärlig så har jag inte gjort något alls, dagen har bara bestått av tvn och sovit, men ändå skönt :) för har inte orkat rört mig en fena, Var iallafall ute och gick med lilla vovven nu ikväll en lång promenad med rasktakt över 1 timma, rikigt skönt :)

Nu är det inte heller långt kvar tills man återvänder till Östersund & det ska bli skönt :) saknar allt folk dära uppe och min hästis.

Har inte så mycket att skriva om eftersom mina dagar den hära veckan bara har bestått av legat och degat framför tvn med feber & skit, I helgen iallafall så blir det att fara in till Katrineholm för att parta med salina, vilket kommer bli härlig & även träffa massa gammalt folk man inte umgåtts med på några år :) :)

Nej nu ska jag stänga av data och lägga mig & kolla New Moon sen sova.
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar