fredag 29 januari 2010

¤ ,. ¤

klockan är nu 22,57 och jag kom nyss ifrån emilias hus, natta och hansa drog nys in till stan för att gå ut på krogen, och jag är så avis eftersom jag är sjuk och inte kan gå ut själv vilket jag skulle ha gjort om jag inte blivit sjuk! Just nu så sitter jag hära och skriver & samtidigt prata med min bästa vän salina i mobilen, Funderar snart på att lägga mig och sova, ska bara prata klart med salina och vänta på att emilia ska komma hit, eftersom hon ska sova här inatt :) mysmys!

Imorgon så är det lördag, och kl 12 imorgon så ska min älskade bebis skos ( hästen min ), sen så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske städa mitt rum? ;), Imorgon så blir det av att rida iallafall, Hansa ville rida min häst så ja han ska rida, får se hur han mår imorgon efter krogen nu ikväll, haha..

Pusspuss
/ J,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar