tisdag 5 januari 2010

¤ från vingåker till östersund ¤

Dåligt uppdatering igen som vanligt, och förlåt för det. Men som sagt har haft fulla muggar hela tiden :P
Nu börjar mina 2 veckor i vingåker dra emot sitt slut, Imorgon kvart över 2 så går mitt tåg tillbaka till östersund igen :) ska bli skönt men skulle ändå vilja stanna kvar här nere..
Har iallafall haft den bra här nere med familj och alla vänner :) kommer blir jobbit att lämna dom.. Salina och lilla emanuel ( salinas bebis ) har sovit här hos mig i 2 nätter och hon åkte nys hem, det var jobbit =/ Kommer sakna salina grymt mycket nu när jag åker tillbaka, menmen Åker ner hem hit till vingåker igen i mars, Men är dock ett tag kvar.
Men ska ändå på ett sätt bli skönt nu att åka upp och få träffa allt folk där uppe :) & sen även att min häst kommer dagen efter att jag har själv har kommit upp, det ska bli mys att få ha min lilla bebis hos mig. Nu ska jag nog fortsätta med all packing som jag har kvar, fast jag har packat en hel resväska, helt sjukt när man packade allt innan man åkte hit fick allt plats och nu! haha fast jag har jöe shoppat en massa så kanske förklara saken, men ändå, så himla mycket har jag inte köpt så jag behöver 2 extra väskor?
Pusspuss /
J,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar