fredag 29 januari 2010

¤

Måste bara säga att jag har trött på all jälva skit snack och alla jälva nyfikna äckel folk hära på dille, som fjäskar och fjäskar för att få reda på saker, även fast man kanske aldrig annars pratar med varann, säger bara lägg ner för fan! och jag är inte helt putt i huve, jag märker vad ni håller på med när ni fjäskar för mig, så lägg bara ner! Och sluta bry och lägg er i saker som ni inte har något med att göra, och prata om saker som ni vet något om istället för att snacka om saker ni inte vet ett smack om!

Jag tycker att lilla vingåker var duktiga på att snacka skit saker, Men tror nog allt att dille är mycket bättre på det, och det roligaste av allt är att folk snackar om saker som man själv inte ens har någon susning om eller något som man ens aldrig har gjort,

Vart får ni allt ifrån dillefölk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar