lördag 30 januari 2010

¤ Lördag kl 10,53 ¤

God morgon :) Uppe med tuppen nästan iallafall, fast man la sig sent igår, peppar peppar. Men svårt att sova när folk väcker en.. Menmen, har ändå saker att göra, så ska snart vandra upp ur sängen och ta mig å så. Sen gå ut till stallet och mocka sen ska min häst skos,

Inatt så slutade mina kära hostattacker, så kunde sova hela natten och tack för det :) Hörde bara emilia ett antal gånger när hon hostade men somnade om lika fort igen. Nyss när jag var ute och röökte så upptäckte jag hur jälva kallt det är ute, burrr säger jag bara, jag som tyckt det vart så skönt med typ bara 5 8 minus, men nu är det så kallt så det blir isgrotta i näästan! I dont like it,

Näe, göra lite nytta och kanske göra något så jag inte blir trött igen bara för att jag ligger i sängen hära och segar.



Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar