söndag 31 januari 2010

¤ Lördag kl 00,04




Sitter här i sängen på mitt rum & lyssnar på musik och smsar med emilia, och jag är helt sluuut efter dagen! Dagen idag började med att jag & emilia var ute i stallet mer än 2 timmar då våra hästar skoddes, svin kallt måste jag säga,hade ingen känsel i mina småå fossingar och händerna. Efter det så vart det matlaging och sen lägga sig och vila lite en stund för att sedan vandra ut till stallet igen och fixa mat till våra hästar och massa sånt, Annars så har jag bara tagit det lungt idag, umgåtts med hansa emilia och natta, trevligt som alltid :)

hahaha måste bara säga en rolig sak,när jag hansa och emilia skulle åka ifrån dille och in till stan för att hämta natta som hade jobbat så efter första korsningen hära vid dille så, så klart så körde vi ner i diket eller ja gled ner ;) hahaha! lite roligt, men fyfan vad halt det var på vägen när vi klev ur bilen och skulla kolla hur långt ner vi hamnade, Men som tur var så stannde en bil och hjälpte oss bort från den "fina" snövallen vi lyckades köra fast i ;)

Imorgon så är det sista dagen av helgen innan skolan börjar igen, suck kan jag säga lite grann, känner bara att jag skulle vlija ha helg lite till tack :)


Nu ska jag prata klart med salina itelen så ska sluta skriva för hon tycker jag är osocial :P

Pusspuss
/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar