söndag 31 januari 2010

¤ Söndag kl 19,55 ¤

HeejHopp :)

Nu börjar söndagen och helgen dra emot sitt slut och en ny vecka imorgon och början på skolstarten efter helgen.. Denna helg så har jag som sagt bara tagit det lungt, eftersom jag passa på så bra att bli sjuk bra tajmat till helgen, och helgens planer. Som jag sorligt nog fick ställa in =/ menmen,Nu börjar jag komma upp på fötterna igen & börjar bli frisk ifrån febern och hostat och allt!

Har även lagt märke till idag att det är inte alls så långt kvar nu tills jag lämnade östersund för att åka hem ett tag till lilla vingåker,min familj vänner mina hästar där hemma och alla :) kommer bli så skönt att få åka hem, stannar visseligen hemma i bara 2 veckor =/ Men kan inte stanna längre eftersom jag har min häst kvar här uppe på skolan, Och kommer även vara lite jobbit att lämna han hära i bara 2 veckor när jag åker hem,. Men emma tar väl hand om han :) så det känns bra, hon kommer att få pussa och krama på han varge dag ifrån mig iallafall :P när jag är borta.


Nej ni så missar! Nu ska jag vandra ut till köket och göra något att äta på, har inte ätit något idag, så känner att min mage börjar behöva lite mat. Sen blir det att städa upp lite på rummet efter helgen och sen ta en varm dusch :) Om det finns något varmvatten så att säga, Det brukar vara dåligt om varmvatten på söndagarna här eftesom alla brudar i huset så klart måste duscha samtidigt. Så nu ska jag snabba mig på så det blir finns något varmvatten till lilla mig ;)

/ jennifer widegren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar