fredag 29 januari 2010

¤ helgens planer avbokade! ¤




Jahap idag så har man blivit sjuk som bara den! somnade kl 2o,oo igår kväll hahah! hade feber och hostade som en took vilket jag har gjort hela natten och dagen idag =/ surt som bara den..

Så ja helgens planer har nu blivit avbokade eftersom jag hostar & ligger i feber, så min helg består nu av att bara ligga i sängen och sega och kolla film och vänta på att bli frisk, istället för att gå på krogen som jag skulle ha gjort med massa folk! jag gillar verkligen inte att vara sjuk!

Dagen idag har bestått av segat i sängen, suttit framför datan som är lite cp ;S, Sen umgåtts med natta emilia och hansa, vi 3 åkte även in till stan förut och handlade lite, Fast jag behövde då inte alls handla något förutom cigg eftersom kära josefin handlade mat till tidigare under dagen eftersom jag ja är sjuk..

,.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva & ska iväg till hansa natta och emilia nu så har heller inte tid :p

Kl; 21,33

Pusspuss
/j,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar