söndag 31 januari 2010

¤ Söndag kl 23.15 ¤



Hello :)


Nu börjar jag bli lika trött som katten! Så ska nog bara kolla klart lite på internet och så, sen krypa ner i min varma säng och krama kudden helt själv
:( Jag gillar verkligen inte att sova själv ska jag säga er, ett stort minus på det!
Kvällen har jag iallafall spenderat i grannhuset hos emilia och natta som vanligt :)
Duschat skulle jag har gjort, men det sket jag i eftersom det säkert inte fanns något varmvatten som vanligt, så imorgon efter jag har käkat så blir det att ta en varm dusch innan man går till skolan :) sköönt, även om det blir lite stress för att hinna fixa iordning sig sen. Nu har jag inte så jätte mycket mer att skriva än att jag ska vandra iväg och borsta mina tänder och fixa mig för att sedan kryga ner i sängen med min playboy kaning till kudde ;) haha!
God natt allt folk & soov gott
,.

I like it!
Haaajdå!
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar