lördag 30 januari 2010

¤ klockan o1,4o & irriterad! ¤

Som sagt, skulle ha lagt mig förut men har inte kommit så långt, Klockan är o1,26 & emilia å jag ligger här i sängen med våra datorer och nördar.. Har även suttit och pratat om allt mellan himel och jord, Och har kommit fram till vissa saker och en del idiotiska saker. Men alltid lika kul att prata om massa. Just nu så känner jag att jag allt börjar bli lite små trött i mina ögon, fast har sagt att jag ska vara vaken hela natten, men får se hur det går. När febern tar över så brukar man decka ihop ganska bra, men ska försöka hålla mig vaken så gott det går, satte nys på lite party musik som man blir ganska pepp av så får hoppas att det iallafall kan hålla mig vaken :P


,.

Tankar tankar, allt känns bara så jobbit & att allt folk går runt och snackar som bara den, vet fan inte snart vilka man kan lita på och inte lita på. och det går mig på nerverna.. Menar varför gå runt och snacka en massa? Har ni inget annat i livet att göra? Svart; nej det har fan inte dillefolk kan jag påstå! och det irriterar mig. Kan man inte ens få umgås med en kille som VÄN utan att det blir snack om att man har legat med varnn och hela baberiba?, herregud säger jag bara.. VÄCKS UPP!
Livet är då inte alltid lätt, men folket här gör dock då inte livet lättare för en heller,.
Men jag ska sluta bry mig om allt skit snack som jag vet inte alls stämmer, för jag orkar inte att folk drar livs glöden ur mig genom att jag bryr om onödigt skit snack


Pusspuss på er fuckers & ha gött liv
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar