måndag 1 februari 2010

¤ Måndag kl o8, 46 ¤

Hello :)

Idag är det måndag morgon, seegt må jag lov att säga. Klockan är nu o8,46 Och jag har redan börjat skolan, men sitter kvar på rummet i sängen med datan och skriver lite här ;) Ska snart vandra in i badrummet för att ta min en dusch, och för att sedan fixa mig och gå till skolan. Just nu så har jag ingen ork alls för att överhuve taget gå till skolan, är helt seg och trött i kroppen. Sov nästan inget inatt, hostade som en toook..
Menmen, så sitter och funderar på om man ska gå till skolan eller inte? Bara tanken på hur jävla kallt det är ute gör att jag bara vill krypa ner i min varma säng och gå i ide! Eller hur det nu stavas :P Sköönt skulle det iallafall vara, och sedan vakna till liv när det börjar bli varmare ute,.

,.

Jag är inte alls trött nu, Men vad är det då som ändå gör att man har sån att
bara krypa ner i sängen, när man inte är trött? ;S.. latheten kanske bara tar över?.


Nä om man kanske ska sluta sega sig och ta sig i kragen och gå upp ur sängen och duscha? Och sen gå iväg till skolan. Även fast min säng är väldigt lockade att bara lägga sig i igen!

/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar