söndag 14 mars 2010

- Det är konstigt och jag vet inte ens varför?...


Hej allt folk!

Klockan är nu 02,26 och jag kom ganska nydligen hem från elin & jens där det var lika mycket folk som vanligt :) trevligt trevligt,
Har inte så himla mycket att skriva men känner ändå att jag måste skriva av mig lite, Dagen idag har bestått av stallet sen för det mesta sovit, tills elin "tvingade" mig att gå bort till dom.
Egentligen så hade jag ingen lust alls att resa mig ifrån sängen och gå någonstans,men ångrar mig inte att jag gick dit.

Jag känner mig fortfarande väldigt depp, och jag vet inte varför. Salina tjatade på mig att jag skulle med ut idag och igår, men jag sa nej! Inte ofta det händer om man säger så, . Elin jens och chrisse frågade även mig idag vad det vad med mig eftersom jag är så depp?, Men jag har inget svar på den frågan, Allt känns bara så jobbit och konstigt just nu med allt. & jag vill bara tillbaka upp till Östersund, Där uppe är jag iallafall glad och har leende på läpparna, sen här nere så blir det dära så stelt?.. Känner mig nästan som en docka utan känslor eller något..

Nej nu ska jag inte skriva en massa depp skit, Imorgon så är det iallafall söndag & jag ska bara ta det lugnt, Ska bort till elin och jens en stund vad jag vet :) Måste hämta min plattång som jag glömde dära nu ikväll.
På Mändag sen så börjar min praktik och det ska bli skönt att ha något att göra om dagarna, eftersom alla andra ändå jobbar och har skola :P
Ska även ta mig i kragen och "göra" lite saker nu när jag är hemma och har tid ;) Och det är något som ni kommer att få höra när det är gjort, Orkar inte skriva allt nu, som jag har planerat in att göra :P

Nej klockan börjar dra iväg och jag kanske ska försöka sova snart, så man inte sover bort hela dagen imorgon,
Pusspusss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar