torsdag 11 mars 2010

- hemma i soffan med hela familjen


klockan är nu 22,23 och jag kom nys hem ifrån elin & jens :)
Har suttit där och umgåtts, Rasmus och Anders var med där, trevligt trevlig. Gick även ner förut på den lilla byn vi har i vingåker för att träffa nemo med ( linnea ). Annars idag på dagen så har jag bara suttit hemma och segat lite, sköönt som bara den :P
Imorgon är det fredag vilket innebär helg, och då är alla lediga ifrån skolan och då hoppas jag även med att det händer något roligt, Vill iallafall inte vara hemma imorgon kväll eftersom min söta lilla syster ska ha pyjamasparty eftersom hon fyller, Så då vill jag helst inte vara hemma bland massa högljuda små brudar :P

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet med datan i knät och kollar lite till och från på tvn, Har även hela familjen brevid mig. mamma syster och hund ;) Mycket mysigare än så kan det inte bli, haha!

Nej nu ska jag umgås med min familj eftersom jag inte har umgåtts något med dom sen jag kom hem,

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar