söndag 14 mars 2010

- Täänk...

Att någon kan få igång ens tankar till hundra utan att man ens vet om det själv?
Att man kan sakna något eller någon så himla mycket som man inte ens har?
Att man kan sakna & känna sig så trygg på ett ställe som man egentligen inte trivs fullt ut på?
Allt är så oförklarigt, men kanske det som är meningen?


Allt är helt sjut om man verkligen tänker efter,
Satt på tågen ifrån Östersund & hem, tänkte att det skulle bli skönt att få komma hem & komma ifrån Östersund och allt folk dära uppe. Nu sitter jag i Vingåker efter att bara vart hemma i vecka och vill tillbaka upp till Östersund igen,. Jag trivs inte här nere, jag mår inte bättre av att vara här nere.
Jag saknade min mamma & familj, Nu är jag hos dom & vill bara åka ifrån dom. Det är jobbit att ha dom i närheten hela tiden fast jag älskar dom över hela mitt hjärta, men jag är inte lika fast / beroende av dom längre, ..
Allt är helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar