onsdag 17 mars 2010

- Onsdag klockan 23,29

Har vart dålig nu i några dagar på att skriva här, och sorry för det. Men det är fulla muggar här hemma i lilla vingåker ;) Plus att jag har börjat min praktik nu så kommer hem så sen om dagarna, och då träffar man vänner och massa annat så har inte rikigt haft tid att suttit vid datan så mycket, Och min data funkar fortfarande inte, Så får sitta vid mammas lilla mini dator. Så har inte blivit så mycket data sittandes och kommer nog inte bli så himla mycket heller nu iallafall när jag har praktik , Så kan bli att det blir dåligt skrivet hära men ska försöka så ofta jag hinner med :)

Just nu så sitter jag i soffan & dom andra i familjen sitter och kollar på film, Jag sitter och väntar på mitt lilla besök just nu ;) Sen blir det att vandra till sängen och kolla på film sen försöka sova, Ska upp imorgon och vara istallet kl 09.00 och slutar inte förs vid 3tiden tror jag, Imorgon kväll så blir det att ta upp hela tvn och soffan och kolla på djurgården som spelar ;)

Nej nu har jag inte tid att skriva mera, men ska försöka skriva lite imoorgon
Pusspuss
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar