tisdag 23 mars 2010

- Tisdag klockan 18,35



Jaha då ligger man sjuk, feber & skit. Inge kul alls, Men hade iallafall en jätte trevlig & mysig helg inne i kartineholm hos salina :) Fick även träffa på lite folk som man inte träffat på väldigt länge, satt och pratade om gammla minnen. Saknar ibland dom gamla tiderna här i vingåker som var när man var 14-16 år.

Menmen, Vart ingen praktik för idag eller igår, Har ingen ork alls i kroppen till att göra något, Så hela dagen igår spenderades framför tv bara. Nu ikväll så funderar jag på att vandra bort till elin en sväng, känns lite tråkigt och rastlöst att ligga inne hela dagarna, Imorgon iallafall så kommer mormor & hämtar mig för att åka ut till stallet ett tag för det kommer en ny häst till oss :) trevligt trevligt, ska se om jag kanske har lite ork till att rida min kära blesa lite :)

Nej nu ska jag nog resa mig ifrån soffan och göra mig iordning och gå till elin en stund :)
Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar