tisdag 2 mars 2010

- tisdag klockan 17,46


( Gammal bild sen pöjkarna var här )

Skolan avklarad för idag, och denna dag har vart sjukt seg eftersom jag inte kom i säng förs kl halv 1 igår?, fast jag har bara mig själv att skylla på så. Igår kväll kom iallafall lite torsta & andra pöjkar hit, vi packade sen in oss i bilarna för att sen åka in till stan en sväng för att handla godis till kvällen och käkade på donken ;) satt annars hära på dille hela kvällen/ natten, umgicks spelade tv spel och hade det roligt/ trevligt, Stort plus till grabbarna som gjorde min kväll/natt igår :)

Idag är det tisdag, vilket innebär inte alls långt kvar tills det är lov & jag får åka hem :) Länktar som bara den nu när tiden börjar närma sig.. Ska blir så skönt att bara komma hem till allt & alla, och komma ifrån dille ett tag, vilket kan behövas känns det som. Kommer bara att suga att lämna kvar hästen kraken här och vara utan han i 5 hela veckor, fast har mina andra pållisar hemma, men inte samma sak ..

Nu ska jag spring ut röka & sen gå vidare till stallet..
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar