söndag 7 mars 2010

- Lördag klockan 00.03


Timmarna börjar dra ihop sig nu för min hemfärd och det är skönt :) För nu är min hemlänktan är på maax ,ska bli så skön att bara få komma hem, och slippa all skit och allt här uppe ett tag, vilket kan behövas. Känns bara just nu att jag är trött på allt,.

Dom senaste dagarna nu har det vart fulla muggar, packa tvätta och massa annat hela tiden.. Och sen har jag så klart haft lite myskvällar med med tjejerna,mcdokan mat och tjej snack :)

Just nu så kom jag nys in på mitt rum, vart i staden med dennis och emilia en sväng och åkt runt,. Härligt som bara den, aja sitter iallafall i mitt ganska tomma nystädade rum, vilket känns konstigt men ändå skönt, Imorgon kl 15,25 rullar mitt tåg emot stockholm och är inte hemma förs halv 12 på natten, om tågen går som dom ska, vilket dom aldrig gör..

Nej nu ska jag packa ihop det sista så jag slipper stressa med det imorgon, sen gå och säga hejdå till emilia som åker hem imorgon bitti till gällevare.. & på tal om inget, så kommer jag verkligen att sakna allt jälva folk hära uppe =/, sugit. Men jag är tillbaka om hela 5 veckor,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar