torsdag 11 mars 2010

- Torsdag klockan 13,45

Hello allt folk.

Som sagt så är jag hemma i vingåker nu, kom hit kvart i 12 i söndags natt, efter ha åkt tåg hela dagen, Och förlåt för den dåliga uppdateringen hära, Men har haft fullt upp dom här dagarna nu jag har vart hemma, träffat massa folk, hästarna och massa, och plus att min data har gått sönder igen som vanligt =/ Så sitter nu vid mammas mini data, och kommer nog att få låna den nu tills min data blir fixad. Vilket jag hoppas blir snart.

Idag är det torsdag, och mamma väckte mig kl 12 tror jag ?, Min första sov morgon på länge :) skönt skönt, Idag så blir det att träffa folk och kanske åka in till katrineholm och umgås med folk, annars så vet jag inte vad som händer, imorgon iallafall så blir det stallet igen, Suck lite.. Tycker det vore skönt en hel vecka utan stall och hästar, eftersom jag annars håller på med det varge dag. menmen,Har man hästar så har man, Men idag är jag ledig ifrån hästar hela dagen för första dagen sen augusti.,

Och på tal om inget så saknar jag Östersund som bara den! och allt folk :( vill bara åka tillbaka dit, fast jag ändå vill vara här hemma med,

nej nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sen vandra ut och träffa folket :)
Pusspuss
/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar