fredag 12 mars 2010

- Det känns bra,men ändå konstigt



Godmorgon folket.

klockan är nu 14,33 och jag gick upp för en liten stund sen :O skööönt med låång sovmorgon, Fast känner mig fortfarnade seg och trött som bara den. Fast ja, jag kom jöe hem vid halv 5 inatt från "han" så får skylla mig själv att jag är trött idag =P, Marina ville även att vi ska åka ut till hästarna idag, men jag känner att jag inte har någon ork till det i kroppen idag.. Imorgon så kommer bella ut till oss och rider, så då måste jag vara dära ute.

Aja kvällen igår som sagt så var jag hos elin och jens, fast gick hem skapligt. Satt hemma ett tag och myste med famlijen den lilla jag har, Sen packade jag ihop och vandrade bort till "han", Det känns konstigt men samtidigt ändå bra, vi är vänner efter allt och det är bättre än ovänner, men du gör mig i osäker ibland, ser du mig bara som vän eller finns det känslor kvar ifrån din sida?. Det känns bra att vi kan umgås som vänner och prata som vänner, men varför slutar det alltid med annat än vänner när vi ses, är med varandra?. aja.. är glad att vi iallafall kan vara vänner nu efter allt, även fast det kanske blir lite fel ibland..

Nu ska jag iallafall försöka resa mig ifrån soffan och gå å fixa mig lite =P

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar