tisdag 1 december 2009

,.


Jahap mitt första inlägg i blogg världen vart kanske inte så fint och snyggt ,men jag lär mig med tiden (Y) kan kanske inte vara bäst på allt ifrån en början iallafall eller? :P


Just nu så drar klockan bara iväg mer & mer, och jag känner bara hur rök sugen jag är. Men nej jag håller på att sluta röka, och det funkar bra ( eller ja helt ärligt, ganska iallafall ) emot min lilla förväntan, Även hur röksugen jag är just nu så har jag ingen lust att kliva upp ur min lilla säng för att sen gå ut till det hemska kalla vädret vi har här uppe nu, för att röka. Nej då stannar jag kvar inne i värmen och känner mig lite stolt över själv, att jag inte rökte, eftersom jag ska sluta med skiten! Är bara dåligt för både kroppen och hälsan. Plus att jag vill helst inte åldras iför tid


Som sagt imorgon är det skolan, och känner mig inte alls pepp någonstans på gå dit, menja. Skolan måste man jö sköta för att sedan få någon utbildning, så mina lata sidor för övervägas lite med positiva sidor, skulle inte sitta helt fel (; hihi.

Nej undra om man kanske ska sätta på någon film,så man kan bli lite trött och sen sova!
imorgon efter skolan så har jag lust att åka in till stan för att gå en shopping runda och se vad man kan hitta, måste även hitta någe snyggt att ha på mig tills jag fyller (: skor och väska skulle inte heller sitta fel, men får sa vad man hittar,fast mina små shopping rundor slutar alltid med att jag har köpt mycket mer saker än vad jag skulle från början (A) och mycket minus av pengarna på kortet. inte lika roligt det som att shoppa allt :P


Nej snyggingar, prata klart och säga god natt till allt sött folk på msn, sen se film och försöka sova! Godnatt & sov gott, men imorgon är jag tillbaka (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar