tisdag 15 december 2009

¤ saknar mina pollisar! ¤

Blesa fra svinafetli 2 & min lillasyster
__
Det är dom här sakerna som gör att min hemlänktan är BIG! Ska bli så skönt att bara få komma hem till mina små hästar, & sen att nattfari åker med mig upp till skolan (: Dock får jag lämna blesa hemma vilket jag helst inte skulle vilja, men blir för mycket med 2hästar här uppe,. så ja.. Så lilla blesa får stanna hemma på våran gård och blir riden av en kompis, kommer att kännas skönt sen när hon har kommit hem till rätt ställe,då hon nu är hos en tjej som har henne på foder som ridskole häst. Men det är det slut på när jag kommer hem, eller ja, min kära blesa ska hem sen när kontraktet har gått ut har jag bestämt under vissa orsaker. skööntskööönt :)
___
Nattfari fra moeridarhovli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar