onsdag 16 december 2009

¤ Onsdag, avelsvisning & svinkallt! ¤

Jag & Jennie
_____
Idag i skolan så hade vi avelsvisning hela dagen, Och svinkallt kan jag lova,även fast jag hade overall på mig så fröös jag som en liten gris utan ben! Menmen var ändå roligt att kolla,vart dock inga bilder,hade med min kameran men förs så mycket om mina små fingrar för att orka ta upp den och ta massa kort :P men ska försöka fixa lite bilder,. Så det kommer nog.
Just nu så sitter jag i grannhuset(östra) med anya och dricker varm saftsoppa (; Mummms på det! Annars så gör vi inte så mycket än att sitta med våra datorer vid köksbordet och nördar oss.
Förut idag så vart av att baka pepparkakor med alla här på skolan,mysit värre säger jag bara & lite mjöl krig på det med som gjorde det hela lite roligare
__________
Imorgon är det torsdag vilket innebär den sista skol dag för mig då vilket kommer att bli skönt :) efter skolan sen så blir det av att packa klart allt tills jag åker på fredag ( har fortfarnade problem med vad jag ska packa eller inte! ) Och jag hatar det, kan inte heller packa med för mycket eftersom jag kommer att ta med massa kläder hemifrån och även shoppa hemma sen!, men men...
Nej nu ska jag allt dricka upp min saftsoppa innan den blir kallt,
Hörs&ses
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar