söndag 13 december 2009

,,

Lördagen så vaknade jag upp tidigt hos "han", trodde jag hade eller rättare sagt trott att jag skulle ha huvudvärk efter krogkvällen innan, men det hade jag inte vilket var sköönt, men var seeg och hade ont i min lilla kropp efter allt dansande under natten (;
Stannade kvar hos "han" hela dagen och bara umgicks,pratade & slappade framför tvn, myssmyss.
Filip kom senare mot kvällen och hämtade mig, åkte tillbaka hem eller ja till dille, eftersom jag bor där, Sooov lite grann sen fixade jag mig lite och filip kom och hämtade mig igen för att åka in till stan till hanna och hämta alla mina saker som jag lämnade kvar hos henne på fredagen innan jag gick ut på korgen, ¨
var med hanna och filip hela kvällen inne istan :P skönt som bara den att slippe vara på dille, även fast jag var jätte seg efter dagen innan, & bara ville hem till min kära säng för att sova haha!
kom hem sen runt o1.oo på kvällen eller natten som vissa tycker, Och jag slocknade i sängen på en gång :O
Min helg har iallafall vart helt okej (: vänner krogen, dig! och allt annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar