tisdag 15 december 2009

¤ kallt plus shopping på stan ¤

Idag så fick jag lite sovmorgon vilket behövdes kan jag lova (: skööntskööönt, efter skolan så åkte emma & jag in till stan för att handla lite, tur att man går inne i affärer när man handlar kan jag lova, för fryser ihjäl ute! tycker allt att min overall kan komma snart så man inte behöver frysa så mycket längre :P inre för jag kanske kommer att bära den på stan! men skönt när man håller på med hästarna eller ute i stallet..
_____________
Förövrigt så pratar jag med min kära mormor itelefonen, och håller även på att packa lite saker tills jag åker hem, eller ja inte nu när jag sitter här. men annars så (; Fåår panik på saken med att packa. vettifan vad jag ska ha med mig och vad jag behöver ta med mig eller inte :O blir tookig.
Nej prata klart med mormor nu sen återgå till äckliga packningen!
pusspuss
// jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar