tisdag 1 december 2009

Telefonen & andra avenyn!


Maten är avklarad och kom nyss till mitt rum efter att ha följt mina vänner till bussen för att dom ska åka in till stan, vilket jag inte skulle, eller ja kunde följt med till stan men har verkligen ingen ork i kroppen till det.Så nu är det bara att sitta här till kl halv 8 och vänta på att dom ska komma tillbaka ifrån stan och jag får mina cigg, ( fy fy fy jennifer!. ) jag blir helt ärligt lite sur på mig själv över att jag har köpt ett ciggpaket...Jag har inte rökt typ något nu dom senaste dagarna, men känner suget nu efter en cigg ;S . Sluta röka eller inte?. Jag vill sluta röka och ska göra det, men när kommer det att bli av? år 2030 lr? när jag redan har hela ansiktet fullt av rynkor för jag röker och kanske kol så jag sitter i rullstol och inte kan ta mig någonstan ? ;S


Jag pratar just nu även med min bästa älskade vän salina samtidigt som jag sitter här och skriver (: hör även lilla emanuel i bakrunden, saknar dom mycket.. haha,salinas gulliga lilla unge är avensjuk för salina prata med mig i telenfonen så han skriker på henne ( gullig han är fast salina tycker det är midre gullit ) haha,


Har mina funderingar på att sen när jag har pratat klart med min salleballe att lägga mig och dega i sängen med en chips påse och kolla på andra avenyn & bara vänta på att folket ska komma tillbaka ifrån stan (: ,


puss&smek på er fuckers & andra avenyn här kommer jag (; <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar