måndag 7 december 2009

¤

( bild på julgranen förra året, efter katternas nattlek :P )
Nästa fredag kl o6,oo så går mitt tåg emot stockholm för att åka hem till "lilla vingåker", ska bli skönt att åka hem, Och att det snart är julafton och nyååår (; Men frågan är; Vart faskien är all snö?.
Menmen, när jag kommit fram i stockholm så är det några timmar tills mitt tåg till vingåker, så då blir det att vandra runt på stan (; shoppa lite? haha klart, Älska stockholm & alla affärer och köpcentrum! känner mig lite smått eller mycket sugen om jag ska vara ärligt, att bara shoppa upp flera tuusen på kläder nu, skooor väskor, kläder smink smycken ja allt! Men inte bra för plånkan lilla min, så får "försöka" hålla kortet i styr om det går, Finss!

Kyss&smek!
/j,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar