söndag 6 december 2009

¤ liten översyn av helgen! ¤

Söndag idag, och seeeg dag! & skolan imorgon (suck) orkar verkligen inte.. menmen,
Nu en liten översyn över helgen som vart (;
Fredags; vart lite film kväll med tjejerna, och även lite dans lektion på mitt rum,tjejerna & jonte (; haha så jälva roligt. dennis x2 hanna och filip svängde med förbi mitt rum dansade/hälsa på lite, men drog sen igen. Resten av kvällen spenderades i emilias rum, med muusik och prat & massa myyys.
Sen senare moot kvällen så kom DU och hämtade mig, åkte in till stan hem till dig. myssmyss (; något mer om det säger jag inte :P
Lördag; Vart filmer med tjejerna på mitt rum igen, även lite mer dans (; haha! annars så var lördagen bara seg, prat och massa sånt, men endå trevligt & är alltid trevligt & roligt att vara med tjejerna, gör inge spec men ändå så harochgör vi roliga saker (; . Har även tagit hand om hästar hela helgen, så gått upp tidigt varge morgon hela helgen, släppt ut mockat,fixat foder. släppt in och så, så nu känner jag mig lite smått seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar