måndag 7 december 2009

¤ Måndag,urk. ¤


Måndag och = segaste dag i veckan.
Har stalljour hela veckan, men kom jag upp när klockan ringde idag? nej det gjorde jag inte fast jag la mig skapligt, uhh trött kan jag bara säga.(hatar måndagar)
Var iskolan idag hela dagen, plus för miiig (;
Idag så har hela dagen vart seg som bara den, vart med emilia & pevny, bääst säger jag bara.
______________
________
Iveckan så blir det stan någon dag, skulle åka in imorgon med pevny. Men lata jag känner just nu inte alls för att åka in imorgon, så blir stan på tordags med emilia och handla mat/godis och massa till helgen & även tårta (muums) (: Blir även att vandra runt på stan och kolla om det finns något fint att köpa, lite kläder skor och så skulle inte sitta helt fel iallafall, får se vad man hittar (;
& så på fredag så fyller gammal jag 18, och det innefattar förfest på kvällen sen krogen (; Plus på det kan man sääääga
pusspuss looovers
/j,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar