fredag 4 december 2009

¤ Härs&Tvärs ¤

Hejsan hoppsan där ute i kylan!
klockan är nu snart oo.24 och jag har degat i sängen hela kvällen med film och vänner :) helt underbart, Anna min lilla snutta var jätte gullig som åkte in till stan förut idag & handlade lite mat / godis och sånt till mig helgen , eftersom min feber inte gör så att jag är kababel till att göra så mycket ;S men tack så jätte mycket för du handlade åt mig (: <3
Dagen idag har annars vart jätte segt, legat och sovit nästan hela dagen, men lite nytta har jag allt gjort ;P, tex, pratat med min mentor om min skolagång, vart ute och rökt, pratat med mamma salina mormor och massa fler i telen, Var även på G med att städa rummet,men upptäckte hur jobbit det var (så lata jag städade inte) även fast det skulle behövas,hatar när det ligger kläder slängda härs&tvärs,men jag är allt tonåring så gör inte så mycket kanske (;
Nu har jag mina små funderingar på att krypa ner i min säng och försöka få lite godnatt sömn,
så jag kanske orkar röra på rummpeen och göra något imorgon :P
Godnatt my loovers
Puss/
J.w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar