torsdag 3 december 2009

Feber ¤ Minus


Jahap sjuk idag med, fast sjukare än igår :O, hade verkligen velat gått till skolan idag för känner att det inte är alls långt kvar av skolan nu, sen hade vi ridning idag. Men när kl ringde så mådde jag skit,orkade inte ens kliva upp ur sängen för att gå och käka frukost, Så nu sitter jag här vaknade för inte alls länge sen, och har även nyss ätit mitt första mål på dagen, fast magen kurrar fortfarande :O pratar även med kära jennie på msn (: i fucking miss she hihi svengelska eller vad säger du jennie? ingen ska klaga på mitt svergie (; haha


imorgon är det fredag vilket innebär helg, och jag lär väl att ligga inne i sängen hela helgen, tråkigt nog men måste se till att bli bra, Lördag till söndag ska jag ta hand om anyas häst,myysit värre =), saknar mina hästar som bara den, men inte alls långt kvar tills jag åker hem och får träffa dom och allt annat som finns nere i vingåker (: länktar lite,

Och nu är det även inte alls långt kvar tills jag fyller (: en vecka imorgon, det är något jag väntar på, men tycker tiden går lite segt :O och som sagt jag hoppas att jag hinner bli frisk tills jag fyller, eller kanske kan säga att det är en födelsedagspresent jag önskar mig,( att bli frisk ) haha,


Skolsyster var även upp till mig förut idag för att kolla hur det är med mig, och hon tyckte att om jag inte känner mig bättre imorgon så ska vi ringa vårdcentralen ;S för att jag såg inte alls att må bra ut, plus att jag har haft feber sen i måndags ( svinis? ) hjälp! Ska väl även vaccinera mig snart emot det snart, den 1o tror ja dagen innan jag fyller , men blir inget om jag nu är sjuk som vanligt,

Måste bara påpeka att idag så är det kallt här uppe i östersund,17minus? kanske inte så himla kallt men känns som 40minus nu när jag har feber och mår skit som en uggla eller något, Men det är fint ute och vintern är på väg nu (: vilket jag gillar, måste bara komma mera snöö! Konstigt nog så hatar jag kylan men älskar snön och allt som har med vintern att göra,& mysit sen när hästen har kommit hit upp då blir det allt att "försöka" åka pulka bakom, hihi får se vad det blir utav det (; spännande

& du, du har fan minne som en guldfisk, vadå "kanske inte kommer ihåg" låter som en gammal senil tant som har glömt minnet hemma eller något! Smisk på dig va!
cya (;
/j.w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar