måndag 14 december 2009

¤ Måndag, segt och mycket snööö! ¤


Dagen började med idag att jag såklart försov mig till kl 12 ;@, lite smått arg på mig själv, fast visste igår att jag inte skulle komma upp, eftersom jag var inne istan och lekte i nya snön med folk till kl halv 1 på natten, men rolig kväll (: och inte nog med det, så snöade det som bara den när jag gick ut för att vandra iväg till skolan, hade kommit så myckt snö att mina skor vart snöfylda?, japp japp, och jag hatart fast ändå älskar att det äntligen har kommit snö på backen som jag hoppas stannar kvar.
_________
______________
Min dag idag består av att tvätta hela min tvättkrog som är smööökfull, sen även städa mitt stöökiga rum! Måste göra det lite fint och freeecht tills jag åkte hem, eller vad säger ni?. Sen senare ikväll så blir det säkert att åka in till stan för att leka i all dess snö som har kommit ner till backen med allt föölk, (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar