onsdag 23 december 2009

¤ Julgranen framme & julafton imörra! ¤


Julgranen framme och allt fint julpynt :) Imorgon så är det julafton som ska firas ute hos min mormor med famlij & släkt. Härligt med julafton men ser inte fram emot det lika mycket som man gjorde för några år sedan?, då man inte kunde somna dagen innan och natten känndes som en evighet innan man fick gå upp och käka julfrukost och allt sånt :P Men så känns det inte iår, och plus att det kommer kännas konstigt iår eftersom min lillasyster inte firar jul med oss,som hon alltid har gjort i sina 10 år..
Menmen, imorgon när jag får mina paket så hoppas jag att det finns något där i som jag verkligen har önskat mig, skulle inte sitta helt fel, sitter inte fel med andra bra/fina saker heller ;) menja..
,.
Nu har mamma bokat biljett till mit tillbaka upp till östersund vilket blir den 6 januari jag åker upp :) ska bli skönt att åka tillbaka "hem som jag säger" :) sen dagen efter den 7de så kommer min lilla heest bebis upp ( nattfari ) det kan inte bli bättre och sen så klart träffa allt folk där uppe som är efterlänktat..
Nej nu ropar mamma om att hon har dukat fram myskvälsmat så ska gå ner och äta och mysa med min mamma :)
Pusspuss
/j,w
Kl; 23,11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar