tisdag 1 december 2009

Klockan är 15,44 och jag vaknade för inte alls länge sen, fy skäms på mig att sova så länge... Men har inte sovit alls mycket i natt, hostan och febern har hållt mig vaken nästan hela natten, vilket jag alls inte gillar. Så vart med andra ord igen skola idag och inget shoppandet på stan som jag hade planerat in idag, Men finns en dag imorgon med (; Om jag inte blir sämre nu för varge dag då så klart.
haha, Nu är det bara 1 vecka & 4 dagar kvar tills jag fyller 18år, och ja, jag räknar dagarna (; skäms för det gör jag inte heller. Räknar dagarna delvis för 18år tycker väl alla om att fylla? & för att min 18års dag är på en fredag så ni kan då bara gissa varför jag räknar för (:,
Nu efter jag fyllt behöver jag inte känna mig så "liten" längre :P, Fast min mamma har sagt att hon kommer att kalla mig för " lilla gumman " iallafall,för det kommer jag alltid att vara i hennes ögon. humm. I dont like!
Idag så har jag inte så mycket att skriva om, har inte hänt något alls idag, och kommer inte på något att skriva om heller, förutom att jag hatar min hosta,som förstörde hela min dag. Nu väntar jag iallafall på att kl typ ska bli halv 5 för att gå och hämta emma och sen vandra till maten och äta lite, vilket blir mitt första mål för mig idag O_o Måste börja skärpa mig,
_________________
jennifer maria widegren -, jag finner inga ord för dig. men i mina ögon betyder du inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar