tisdag 1 december 2009

prat om det underbara liv som ändå kan bara helvette


kom nys ifrån emilias rum, har vart på (skullen) matsalen i skolan och haft kvällsfika med alla som bor här på skolan, alltid lika mysit med tända ljus och massa prat med allt folk.
Emilia jag & pevny satt även och pratade om livet, droger fester och allt mm, Och att livet kan ha många vändningar,dåliga som bra!.
Man får även veta saker om folk som gömmer sig i dom som man inte kan tänka sig eller inte alls hade en anning om. Fast man kan nog säga att det är många folk som har hemligheter som gömmer sig, Jag har även mina hemligheter,

Jag väljer helst att prata om mina små hemligheter om mig som var hart förut men som jag nu har släppt taget om, 2år sen jag släppte det!
och jag känner mig stolt över det därför jag tycker det är lättare att prata om det om folk frågar. Jag levde i skiten och jag hatar att jag gjorde det,.
men kom över allt och det är jag som sagt stolt över,

Jag måste bara säga; att jag avgudar mina underbara vänner för att ni ställer upp och finns vid min sida. Ni betyder och är fan guld värda& ni vet vilka ni är (:

Nu sitter jag iallafall här och skriver lite saker, och lyssnar på david guetta - sexy bitch , skönaste låten! Väntar även på att emilia snart ska komma hit och sno lite filmer.


Nej nu är jonte emilia och pevny här, ska vara lite social (;


kysshej på er!

/j,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar