torsdag 31 december 2009

¤ katrineholm & shopping ;) ¤

Igår så packade jag min väska och sprang till bussen för att åka in till salina :) hon mötte mig nere på stan, sen fan vart det shopping för fulla muggar ;D H&M och allt vi hann med, Jag passade även på att köpa mig ett på UGGs så nu är min plånbok mycket tunnare än vad det var innan, men värt det :) salina emanuel och jag vandra runt nere på stan hela dagen, käkade även på mcdokan ! bättre kan det inte bli..
Sov även kvar hos salina, & dagen efter så väckte lilla emanuel mig kl o9,3o!! uscha säger jag bara, trött som bara det. Vart sen att vi åkte in till vingåker för att spendera dagen här hemma hos mig :) trevligt som bara den.
__
__
Imorgon då sämmer det pöjkar och flickor, då är det nyår :D ! Och det innebär party party för fulla muggar med massa underbara vänner och alkohol, bättre än så kan det bara inte bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar