söndag 13 december 2009

¤ fredag = 18 & krogen! ¤

Fredagen började tidigt med att telefonen ringde och massa folk sjöng för mig och grattade mig,
Efter skolan så åkte jag in till stan med hanna för att vara lite med henne, gick och käkade pizza,vilket var jätte mysit ^^,
Gick sen hem till henne för att göra mig iordning för min första krogkväll, och även fira min 18års dag (: hanna fick vara mitt smaktips om vilken av klääningarna jag skulle ha på mig som jag köpt (svårt att välja själv) Malin kom sen till hanna och hämtade upp mig, sen började min kväll :) En jälva rolig och underbar kväll måste jag säga :D så rolig kväll med vännerna, en lyckad födelsedag må jag säga. kvällen slutade sent iallafall, och fick vandra genom hela staden kändes det som, för att komma till "dig" för att sova hos dig. men myyys som bara den var det!
& ett stort tack till underbara hanna som började min dag bra (: med pizza mys,prat och bara umgicks med mig . <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar