tisdag 1 december 2009

kl; 00.23 & finner ingen sömn


ska vara lite trevlig och kanske börja såhär;

Hejsan och välkomna till min lilla blogg, här kommer ni att få läsa allt ifrån mina dagar,tankar och mitt liv ca 68 mil hemifrån för pluggandet i östersund, bekymmer, skolan och allt som tillhör mitt lilla 18års liv (:
_______________________
_________


Klockan börjar dra iväg för att egentligen kanske lägga sig och sova, men jag är inte trött men inte så pigg heller. Sömnen finns inte hos mig just nu bara
Imorgon eller ja idag är det tisdag vilket då innefattar skolan! vilket jag om jag ska vara helt ärlig inte alls känner för,men är bara några få veckor tills jul lovet tack & loov (: så bara kämpa sig igenom.


Dagen idag har vart seg, men dagen är och blir vad man gör den till?, kanske ska sattsa på en bättre dag imorgon ( idag )


Sitter just nu och pratar med min kära jocke på msn, som bor "hemma" i vingåker där jag egentligen bor, Han pratar lite om att kanske komma upp hit till östersund och hälsa på (: det vore mycket uppskattande kan jag säga, lite vingåkers här uppe, ja taack. Vore roligt om han kommer hit och hälsar på och se hur jag har det och bor här uppe. Visseligen är det inte alls långt kvar tills det är jullov och jag åker "hem" till vingåker,för att fira jul med min familj och träffa mina underbara vänner jag har där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar