måndag 21 december 2009

¤

Jooho du, klockan är nu 16,19 och jag kom nys hem ifrån stallet. Åkte dit vid 1? var först inne på banken och tog ut lite pengar ;) Tycker iallafall att dagarna går grymt fort nu och den blir mörkt så fort? det gillas inte...
Ikväll eller imorgon så åker jag in till katrineholm för att åka och soova hos min salina :) länktar som bara den, fast nu så har jag ingen ork alls för att ens orka resa mig ur sängen och gå ner till fläckten i köket och röka :P ( lata jaaag!) fast ibland så får man vara lat tycker ja, haha
Annars just nu så har jag inte så mycket annat att skriva, funderar på att ta upp ett varmt bad med skuuum och bada lite :) har jööe inte gjort det sen jag flyttade upp till östersund i augusti, eftersom i huset jag bor i där finns det fan bara dusch! Så varmt baad här kommer jag :D
,.
puss&Smek!
/J,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar