fredag 18 december 2009

¤ 11timmar tåg & hemma nu! ¤

( suddig bild, men gillart ändå! )
____
Nu är jag äntligen hemma efter nästan 11 timmars tåg resa, äckel tåg att vara försenade och stanna hela tiden längst vägen, men nu är jag hemma iallfall & det är jag glad över :)
Så idag när jag kom fram till vingåker så mötte min kära mormor & min lillasyster mig och sen vi åkte hem till mig där jag fick träffa en glad mamma & hund (: Fick även den dära söööta hello kitty julkalendern av min gulliga syster! taack.
Idag så har jag även hunnit vart nere på den lilla byn en sväng sen även hunnit svängt förbi elin och jens ett tag :) Roligt att träffa lite vänner igen, saknat alla grymt mycket. Skönt att vara hemma en stund nu, & få träffa allt och alla, Och min efterlänktade vän SALINA och lilla emanuel ( salinas 1åriga son ) för er som inte visste!
__________
Nu är jag helt seeg efter allt det där med tåg och skit! så nu blir det att slappa framför tvn lr datan en stund med chips sen lägga mig och sova :)
Hörs imorgon,
pusspuss
/ jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar