tisdag 1 december 2009

sånt är livet va?..

Kärleken är något sjukt stark & obegripligt.
jag saknar dig,fast jag ändå hatar dig!

Jag har min hemliga beundrare & du har mig, det känns bra. men ändå så hemligt, vilket gör allt mer spännande än vad det redan är (; haha,
Nej om man kanske ska fixa iordning sig lite nu, och vandra bort till emma (: Och ikväll så har jag verkligen bara lust att åka ifrån dille (skolan jag går på) bor på elevhem på skolans område, skulle bara vara så skönt att åka här ifrån ikväll ett tag och komma tillbaka inatt eller imorgon, Men som sagt. har vart hemma från skolan och känner men ändå inte pigg, och hostan gör grymt ont ;S , Så det blir nog bara att vara hemma ikväll och tråka framför datan med film eller tvn med något tv program. (suck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar