måndag 28 december 2009

¤ ,.

Dåligt med uppdatering här kan man säga!, men har haft händerna fulla, vänner krogen hästarna, typ allt från a till ö :P
julafton vad kanon iallafall, och tack för allt jag fick :)
Ilördags så kom kära salina hit, och vi unnade oss med att gå ner och dricka massa cider ;) stort plus på det! haha,
Nej helt ärligt så orkar jag inte skriva allt som jag har dom senaste dagarna, men har vart kanon dagar med mina kära vänner & jälva sena nätter ;)
& här sitter jag igen, Klockan är o4,05 jag kom nys hem ifrån elin och jens typ, sena kvällar kan man prata om, plus att jag vaknade kl halv 7 idag på kvällen hahah!
____
__
Nu om jag ska vara helt ärlig så ska jag ner till köket ställa mig under fläkten och röka, sen försöka sova. Så man kanske vaknar imorgon en skaplig tid ;) salina pratade om att hon skulle ringa och väcka mig, så jag hoppas att hon lyckas med det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar