onsdag 2 december 2009

Sjuk och trött!

Gårkvällen spenderades med massa film (; och sen ingen nattsömn igen,hostan tar över min nattsömn totalt, vilket jag inte gillar! höll även min rums kompis vaken till kl 5 av min grova och jobbiga hosta jag har, Så idag så vart det ingen skola för mig, för trött,feber & hosta ingen bra blandning kan jag säga er, Så idag har jag för det mesta spenderat mig dag i sängen,gjort lite undantag nu mot kvällen, har tagit hand om 2 av mina kompisars hästar, så mockan fixar mat och tagit in dom :P sen nyss så kom jag in, har vart ute och hälsat på dennis och emma,
Så nu lyssnar jag på lil wayne - spit from the heart, as skönt låt. älska den!
pratar även med älskade jennie & jocke på msn (: och på tal om inget så saknar jag jennie som bara den nu när hon inte längre bor här :( känns sjukt tomt utan henne, känns nästan som min andra halva har lämnat mig eller något. (snyft)
Imorgon är det en ny dag med nya tag & jag hoppas att jag slipper min jobbiga hosta inatt, så jag kanske orkar upp till skolan för att göra någon nytta iallafall än att bara ligga i sängen. Är inte så långt kvar tills det är lov & betyg! Så vore bra om jag kan infinna mig i skolan nu dom här 2 veckorna som är kvar av skolan.
Nä ni pussgurkor nu ska jag prata med min kära jennie och jocke på msn, ska även ringa älskade salina en stund med (:
pusspuss
/J,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar