söndag 20 december 2009

¤ inget intresant! ¤

Klockan är nu 23,21 och jag kom nys hem ifrån marina, har legat och kollat på film,gick innan det ner till konsum med henne och jepser för att handla lite gottis ;) Tidigare idag så var jag ut och hälsade på mina hästar för första gången på 4 månader, efterlänktat kan man säääga :) red även nattfari nu efter att han har blivit inriden,(underbart!)
& nu så jag är jätte trött efter dagen ute i stallet typ hela dagen, så blir väl att lägga mig snart och snussa kudden ;)
IMorgon så blir det att rida nattfari igen, Och sen senare så åker jag in till katrineholm för att träffa min salina och lilla emanuel :D blir nog även att sooova kvar där & myysa med salina och lillbebisen som har blivit jätte stor sen jag såg han sist!
Nej har inte så mycket mer att till lägga nu, för skulle jag skriva allt jag gjort idag, så skulle det nog bli en hel bokjävel :P
___________
_______
Hörs&ses
imorgon
pusspuss
// j,w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar